by amanda

| Vardag

Kvällen spenderades med Emma, Annie, Elin, Tage, Svante och Joel. Vi satt i skogen typ och chillade. Lyssnade på musik och pratade. Sen drog vi till någon gård. Träffade jätte många. Bland annat Max, Jacob, Pavel, Filip, Adam, Ellen, Alma o.s.v Efter en ganska lång stund drog jag, Annie, Emma, Svante, Joel, Jacob och Max hem till mig. Satt och kollade på tv innan alla drog hem. Jag fick skjuss hem av Matte, åt middag och nu sitter jag bara framför datorn och lyssnar på musik. Ska snart sätta på ett avsnitt av Gossip girl :) ♥

tagen för några dagar sedan, älskar dig tvilling

bex.

söt bild !

bex.

tackar :D vad gör du :)?

bex.

lyssnar på newkids nya album :D ORGAAASM xd

elina

javisst :D

bex.

vad gör du vaken nu :D ?

elina

ja den är cooolish :D

Alexandra - ♥

Så lite så! :)

bex.

hahah ja vene xd

bex.

nej är du ;)?

Alexandra - ♥

Jaa det var ett jättemysigt ställe! :)

elina

åhlens för inte så länge sen :D

Alexandra - ♥

Ja :D

bex.

yesyes, sov då xd ?

elina

typ 69kr i think ;)

bex.

men skönt agtt sova:o

Alexandra - ♥

Yees, har lov hela nästa vecka! :)

elina

hehe varsegod :D

bex.

hahaha ja med snart ;D

elina

menar du nu söndag ? eller igår lördag?Xd

bex.

nu ska jag ÄTAAAAAAAAAAAA :D

elina

ridit sen stan :D

elina

japp du då?:D

bex.

nu ska jag dra mig till min bästa vän !

kylskåpet hihi (A)

puss !

elina

najs!:D

bex.

aaw tack !

puss

elina

myys :D

Natta (y''

- efterbliven fråga: är ni tvillingar på riktigt :D??



jag ska mest slappa :)

elina

natti natti :)

jasmine

grymt fin blogg!!:o

LINDAVIOLA!

sv; Vad mysigt :).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: