by amanda

| Vardag

tjatja! Slutade lite senare idag pågrund av att vi kollade på någon teater. Så var inte hemma fören kvart i 3. Jag, Annie och Filippa satt oss på verandan och solade lite innan vi gick inte. Gjorde smoothie och kollade lite klipp på youtube. Vi fördröjde tiden med prat och musik medan vi väntade på Cecilia. När hon kom bytte vi om och åt varsin macka. Mamma hämtade oss och vi åkte till bowlingen. Det gick inte speciellt bra idag. Jag fick t. ex komentaren att rännan var min specialitet ;) Haha, men ibland gick det bra. Nu är jag hemma och funderar på om jag ska gå ut eller stanna hemma. Vi får se men jag bloggar senare. Kisses

lite halv ful bild på mig sådär ;)

bex.

tack :D!

Johanna

Jaoja, min favorit !! :)

jennifer - photography

Kikar in och kollar läget, allt väl? :)

Cajsa

hehehe ok..xD

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Bara bra ;D Göru?

Hhahah okej :P sry då ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :D!

claramaja

Allt bra?:)

sandra

vad gör du? :)

sofia

yess, va händer just nu då? :D

Marielle

Okeej, myyys :D inte mkt sitter och kollar runt lite på nätet bara :P

Caroline

sv; okej vad kul! :D

Några planer för lovet än då? :D

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

AWW TACK !

♫♪ Sandra T

eller hur :D

ronja

sv: vi har talat och sms:at och allt i två månader men vi bestämde oss för att ha ett förhållande den 4 april. så vi har inte haft ett förhållande så länge än :) tack!

rebecka.blogg.se

sv; jag minns faktiskt inte vart jag har köpt kjolen (a)

jennifer - photography

Roligt att höra :) med mig är det fint!

stephanie isabell

sv: varsågod!

Viktorija

Hej! Jag kom vidare i en till fototävling, priset är ett presentkort och jag skulle verkligen behöva det! Så om du är så snäll så kan du lägga en röst på min som är NR:1? :D

Länk: http://khia.spotlife.se/2011/04/10/finalister-i-fototavling-vartecken/#respond

Cajsa

hehe nope..xD på onsdag får jag lov..xD

lovisa

Händer i helgen?:D

Cajsa

hehe jo men lovet blir inte så mycket till lov för mig..xD

stephanie isabell

sv: jag är frisör :D

wilmaaa

okej:)

inte mycket, ska duscha snart<3

Cajsa

på torsdag ska jag på dansaudition och onsdagen där på ska jag ner till gbg på audition som kommer att vara torsdag, fredag, lördag och söndag. :P

fatimaswary §

händer imorn då? :D

alexandra

Hej! Vad ska du göra på påsklovet?



Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: