by amanda

| Vardag


Alltid nice att ha sån här bra uppdatering! ;) Dagen har varit så sjukt lång. Jag lärde mig såklart en massa. Men en hel del åkte in i ena örat och ut genom det andra. Det var lite mycket att ta in på samma gång. När det slutade halv 7 åkte jag hem, åt middag och sen ut igen. Hälsade på massa men träffade Annie, Elin, Hanna, Emma och Filippa. Vi gjorde inget speciellt på hela kvällen så efter någon timme drog jag hem. Var sjukt trött och det var kallt. Så jag har bara tagit det lugnt sedan dess, kollat på glee och chattat med folk. Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, så vi hörs imorgon när jag vaknat. Puss&kram

linnea

sv: joda :)

Anonym

Ja haha Xd

sofia

måå tack, dsm :D

LADY UMBRELLA

svar: härligt att höra!!

Med mig är det toppenbra :)



Vad gör du då? :)

HANNA

Godmorgon :D

tack sötnos :)

Emma

Kollade på film :)

Vad händer idag då? :)

Kram

hanna ♥

inte mycke, precis vaknat :)

dreamsandthoughts ☆

sv: jag mår bra :D

allt bra med dig idag? :D

lovisa

GodmorgoN:D

~ WHAT THE HELL

- yes, tack :D <3

Elli

Okej :) Planer för dagen?=)

sandra

ja det var sjukt gott med B&J :)

bex

hihi tack :D

Cajsa

hehe såg det och jag har accepterat dig nu! ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lungt, snygging! :)

my wesström

fin :)

bra här med :D

haft en bra helg ? :D

claramaja

Haha okej!:)

Caroline

sv; oh ja! :D

Allt bra med dej idag då? :)

Sara

Söt

MADDES

I fredags var jag ute och åt och drack lite vin tillsammans med mina klasskompisar. Hur har din helg varit?

Becca

hopppas du hade en toppen lördag?? :D

va gör du idag? :)

Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu har jag satt igång dagens blogg igen, kom gärna in och anmäl dig :D

HANNA

hihi :D

Var gärna med på dagens blogg :D

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html

Jessica

Varsågod :D

LINDAVIOLA!

sv; :).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: