by amanda

| Vardag


Shit vad långa naglar jag hade?! Haha, älska mina tjockis fingar :)

Emma, Wille och Joel kom till mig. Kollade några klipp på youtube, spelade musik buzz och sjöng singstar. Emma åt middag hos mig och sen fortsatte vi spela igen. Tage och Svante kom också, men de drog efter en stund. Jag och Emma fortsatte sjunga singstar och sen följde jag henne en bit hem. Väl hemma igen pluggade jag till moppe körkortet. Det går ganska bra men det är lite tråkigt (a) Haha, men nu ska jag gå och lägga mig. P&K

Cajsa

haha jag skulle inte palla att ha så långa naglar! xD



sv. nja sådär...jag vet inte ALLS hur jag ska få ihop morgondagen.

De fanns 2 av dej men ja tog rätt ;) haha

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh tack snälla <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D!

sandra

tack så mycket :)

lovisa

tack:D

L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

SV: Vad kul att du är med, allt bra??:D

Hoppas att det är grymt bra med dig! :D

Kika in alla bilder som ligger uppe på bloggen sen jag var i studion, kommentera gärna! :D



KRAM KRAM

My

Ah okej, inte så mycket :)

Anna med A

skola :)

alex (Gästbloggar)

okej trevligt då :)

hur mår du idag då? :)

LINDAVIOLA!

SHit, snygga naglar<1

♥ KHANGKHENG´S

snygga naglar :)

adina

oj vad långa naglar!

jjaaa hela dagen var underbar :D

Jessica

Varsågod :D

rebecka.blogg.se

nice naglar!



sv; jodå :)

Emlan-foto

härligt :)

Nja idag blir det nog göra så mycket som möjligt i hallen :)

Netty♥

sv' Tack så mycket ^^

Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får

supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-42-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

Guevacci - Uppsalas snyggaste blogg!

Härligt och höra :) med mig är det fint, vad gör du denna soliga dag? :P

Sandra

Halloj Halloj! Idag har jag varit och shoppat nya gardiner till köket och lite annat skoj! har ochså pluggat.

Vad har du för dig?

josefine

tack snälla rara! ;)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Har du haft en bra vecka hittills då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

ronja

sv: tack :)

najsa naglar!

ronja

sv: ja vi är tillsammans, tack :D

HANNA

Tack :D

Elli

HAft en bra vecka då?;p

sofiegotthold

tack! är det dina naglar? :)

stephanie isabell

skitsnygga naglar!

Ida

Har skrivit ett inlägg om hur du kan tjäna en liten slant på din blogg. Om du skulle ha några funderingar så är det bara att fråga mig:)

Tom

Fin blogg :)

följa varandra via bloglovin ? :)

anniematildas

fina naglar ! :)

isabelle

Grymt fina! hur fixade du dom sådär bra? :o ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: