by amanda

| Landskap

Som jag skrev tidigare så mötte jag Annie. Vi gick till centrum, hälsade på Filippa, Emma, Natou, Olivia och Alex. Stog och pratade med de en stund innan jag och Annie drog. Vi gick och satte oss på skolgården i en gunga och pratade. Pratade om killar och en massa annat knas. Det var super skönt! Kom hem runt halv 9 och nu sitter jag bara och chattar med lite folk. Kommer inte blogga mer ikväll, så vi hörs kanske imorgon innan skolan börjar. Puss&Kram

Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

rebecka.blogg.se

sv; ja :)



vad gör du? :)

Molly Bergström, UPPSALA

Jadå ;D härlig bild!

Dilan Dilir

härlig bild!

Elli

Tack :) Bilden är från weheartit :p

josefine

sv; ah :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja super gott :D!

HANNA

visst är den :)

Caroline

sv; vad bra! :)

jo då, de är bra!

Haft en bra tisdag?

Ne ja kollar på BB :D

Cajsa

hehe jo..xD jag har varit ganska så lost hela dagen så..xD

Jessica

ååh, vad härlig bild :D

Anna med A

tack (:

Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott!

Hoppas du får en bra onsdag :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: sorry :D

Caroline

sv; jodå, med mej är det jätte bra!

Angelica

Ja det var en super mysig helg. :) hade du också en bra helg?

evelina

sjukt snygg blogg! och du mår bra så härdags när det snart är lov? :)

Gullig blogg! Hur mår du? :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece sötnos :D

nicolina

Shululuu =) Besök gärna min bloppis blogg!

säljer fina kläder till super billiga priser =)

http://nickita.blogg.se/bloppis/

Men även min vanliga blogg som är nickita.blogg.se :)



Fina ögon du har btw! =)

hanna ♥

japp :)

sandra

ja det var riktigt tungt att gå upp kvart över 6 i morse :O

LINDAVIOLA!

sv; Ja, fast det ösregnar.(.

♫♪ Sandra T

fin bild!

linnea

fin bild :) allt bra? :)

bsspencer

Fin bild ! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: