by amanda

| Vardag
Godmorgon godmorgon :) Jag har precis klätt på mig och nu sitter jag här och dricker smoothie igen. Jag ska strax börja sminka mig och platta håret. Slutar 4 idag, suck liksom. Jag vet inte vad jag ska göra. Det var så skönt att bara gå hem och ta det lugnt igår så är sugen på det idag också. Men antagligen övertalar någon av mina vänner mig att vara med de istället. Vi får se. Vi hörs efter skolan i allafall. P&K
Amanda ♥

Vad gör du i dag då?

My

Hejsan! Allt bra med dig idag? :)

HANNA

du ja ! :)

L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

SV: Tack, jag mår bättre idag:D

alex (Gästbloggar)

Tack så mycket:)

hur mår du idag då? :)

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Halloj!

Idag ska jag och mamma åka till Örebro och shoppa en massa :D



Vad gör du?

Kram

lovisa

Godmorgon.D

~ WHAT THE HELL

- ja :) <3

Johanna

gott med smoothie!

MADDES

Ja det är så bra!Hur har din vecka börjat?

adina

varsågod! åh gott med smoothie :)

Johanna

Här med :*

P r i s c i l l a

sv: samma här :)



förlåt för sent svar!

Sara

Söt :)

Hej nu är dagens blogg i full gång igen :) Länkas jag så har du större chans till att vinna ja du såg ju bara igår! http://gaylifet.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-1.html#comment

Lycka till och Kram Kram!

Emlan-foto

hehe joda :D

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

:D hur mår du idag ?

sofiegotthold

- japp, väldigt mycket! ;-)

Hoppas du haft en bra dag :)

sofia

hihi, gott med smoothie :D

Amanda ♥

SVSAR okej, nej inte så mycket.

Anonym

sv, För jag har problem med ryggen :/.

Anonym

sv; Nä, jag har scolios, sne ryggrad :).

sofiegotthold

tack! :)

sofia

ja me :D vad brukar du göra av? :D

ronja

mums och vad du är söt :)

♥ KHANGKHENG

hee det gick svin bra ju :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: