by amanda

| Outfits
Idag har jag bara tagit det lugnt exakt hela dagen. Pluggat lite till spanska provet som är på onsdags, sett på ett Glee avsnitt, duschat och nu har jag sett 3 stycken Gossip girl avsnitt. Jag tänker fortsätta med det resten av kvällen, så vi får se om jag bloggar mer idag. Puss så länge :)
ELLA GRÖN

okej, jag gör inte så mycket men ska snart sätta mig framför tvn med lite gott och kolla på csi;)

linnea

sv: skolan och sen varit på intervju :)

josefine

sv; ja han är så söt så :D

Bybelle.se - mode och fotoblogg

haha tack så väldigt mycket ! :D

Anonym

Fina kläder ;D



www.michazz.blogg.se

Bybelle.se - mode och fotoblogg

har höjt kontrasten, så kan väl inte säga att det är helt oredigerat :) men jag har väldigt blåa ögon:D

linnea

sv: på donken , men vad gör man inte för att tjäna lite pengar liksom (a)

hanna ♥

tack :) gillar dom :d

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. typ inget du då? :D<3

josefine

sv; :D

HANNA

fin outfit :)

sofia

tackar :D<3

linnea

sv: jag är 17 , du då? :)

Cajsa

då var man hemma igen då. fan va jag åker fram och tillbaka! :S göres?

linnea

sv: ja det gör jag , men det är sommarjobb och så :)

josefine

sv; jag har skola imorgon, kanske ska ut och springa också, dudå? :)

Sandra

Vad ska du hitta på imorgon då?

Kram

Anonym

sv: va dhärligT:D

Cajsa

jo idag var jag tvungen att göra det, ska tydligen till tandläkaren i morron. :/ ska höra om man kan få ett meddelande en vecka innan också, och inte bara dagen innan för jag glömmer! :O

Cajsa

haha jo men min tandläkare är så gullig! :D jag får lyssna på musik och sjunga medan han är i munnen och gräver på mig..xD

Caroline

sv; jo , samma här! :D

(förlåt för sent svar!)

Görs?

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

åh tack !

Cajsa

haha jajamän..xD det blir bara massa mummlande ljud men han har skitkul och jag får öva så..xD

Dilan Dilir

snyggt :)

Anonym

SV; Inte mycket ;)

josefine

sv; okej, va roligt :)

LINDAVIOLA!

sv; jag höll på i ungefär fem-sex år, men nu är jag bara tränare :). Det har jag varit i snart 6 år :).

kaffehörnan

Lycka till på provet

hanna ♥

va gör du då? :)

Jessica

Inte mtk alls :)

Alexandra - ♥

Snygg outfit! :)

majsan

har det smält mycket snö där du bor?:)

Anna med A

godnatt :)

- M a r i a

allt bra idag?:)

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna en grymt snygg faire trade väska :) Klicka bara på länken för att komma till inlägget ! Kram

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-vinn-fair-trade-kylvaska-av-juicefor.html#comment

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. låter bra :D!

sandra

jag ska jobba sen bara ta det lugnt tror jag :)

chayenne

sv: vsg ;) .. Och tack så mke ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: