by amanda

| Vardag
Jag har precis, precis kommit hem och nu väntar jag på att maten i micron ska bli klar. Intressant va?! Tidigare idag drog jag och mötte Emma. Vi gick hem till mig och åt lite. Sen gick vi ut, satte oss i solen och pratade lite innan vi gick hem till henne en snabbis. Sen till mig igen. Satte på en film och när den nästan var slut kom Annie, Filippa och Natou. Sen drog vi ut. Gick hem till Rikard där vi hoppade studsmatta. Även Viktor kom efter en stund. Jag drog därifrån runt 8 och ja. Nu ska jag kolla lite bloggar och äta, sen får vi se vart kvällen tar mig. Antagligen sitter jag bara och degar framför datorn. Men jag bloggar kanske senare. Kisses

sv: okej!

allt bra?:)

wilmaaa

jarå:)

gjort i helgen?<3

Beatrice Jakobsson (foto)

tack sötnos :D!

josefin

sv: Tack :)

L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

SV: Vad kul att du är med!:D

allt bra??

sofia

Har kommit mer över detta nu och just nu mår jag bra, fast det är svårt ibland!<3 Okej, det är bara att kämpa på! <33

Cajsa

jo det är väl ok. göres?

LINDAVIOLA!

sv; :).

Sandra

Halloj!

Vi sitter och myser med frukt och smörgåsrån framför us masters.



Vad händer imorgon?

Kram

~ WHAT THE HELL

- bråkade med min bästavän <3

Marielle

Härligt :)bara bra :D

Jessica

Tack så mycket söta du :D

Dilan D

hihi tacktack :D <3

majsan

så jävla kul med studsmatta!:)

hanna ♥

varse :)

Amanda ♥

SVAR bara bra, vad gör du?

HANNA

tack:D

Chanel Handbag

With the Seasonal changes in the non-stop, the stars transform dress but also transform between the handbags to proceed. But the full look, not difficult to find the Channel Handbags always have the highest rate on a mirror. Perhaps that is the packets can appear on different occasions, you can wear evening dress to hold it, you can also take it during the day shopping. The Hollywood star or fashion industry heavyweights, they will have a few Discount Chanel Handbag.

beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

du är super söt!

adina

söta bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: