by amanda

| Vardag

Tänk att jag inte bloggade någonting på hela lördagen? Shiit! Och super dåligt i fredags. Men hallå?! Jag har ett liv också. I fredags sov jag och Emma hemma hos Hanna. På kvällen så var vi med Svante, Tage och Erik en stund. Drog från de, hem och åt och sen hem till mig för att kolla på film. Kom hem runt halv 1 någon gång.

På lördagen drog jag och Emma hem till henne när vi vaknat. Hjälpte hennes syster att fixa inför hennes fest som hon skulle ha. Efter det satt jag i timmar och väntade på Emma som fixade sig. När hon var klar mötte vi Hanna. Gick till centrum där vi mötte Annie och hälsade på några andra. Efter en stund kom även Filippa och Elin. Vi brudar åkte till Hammarbyhöjden och satte oss på ett berg. Vi skulle grilla men det blåste som fan så vi sket i det. Chillade galet där på berget, lyssnade på musik och så. Därefter träffade vi Jacob och Max. Många kom och gick hela tiden. Jag, Hanna, Emma, Tage och Joel drog i allafall till donken. Sen blev vi typ utslängda så åkte tillbaks till Hammarbyhöjden. Mötte Jacob och Max igen och vi åkte till Kärrtorp. Stog och hängde i en park en stund. Joel drog hem och vi andra gick till Hanna. Efter ett tag drog Jacob och Max också. Vi resten drog hem till Emma. Vi skulle sova där men efter ett tag ändrade Hanna sig och gick hem istället. Jag, Emma och Tage kollade på 3 filmer i rad så vi somnade typ inte fören vid 6 kanske? Eller jag kommer inte ihåg. Tror jag somnade tidigare än dom (a) Gick i allafall hem tidigt för de låg och sov som.. jag vet inte vad! Och jag behövde duscha så ja..

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Vi får se helt enkelt. Men jag bloggar nog senare. Kisses

{Emma}

sv: yees :D

~ WHAT THE HELL

- det är chill nu ^^ <3

LINDAVIOLA!

sv; härligt!!

HANNA

:D

Cajsa

allt bra snygging?

neda

frågestund på bloggen !

allt bra ? :)

Amanda ♥

Fin blogg, vad gör du?

claramaja

Ja, det är bra!:)

♫♪ Sandra T

söt bild (:

lovisa

sv: de tkr ja em:D

ELLA GRÖN

vad gör du?:)

linnea

sv: joda :)

linnea

sv: jo jag mår bra , du då?

© mmjt [FOTO]

va fin blogg du har! :D

känns den här söndagen också seg för dig? ^^

Netty♥

sv' Händer ikväll då? :)<3

sandra

mja:)

vad gör du då?

ida - foto & vardag

allt bra? :D

Anna med A

ja :)

josefine

sv; :)

Anonym

sv; har lagt till dej nu!

Nu får du lägga till mej! :)

Fin blogg :-)

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Japp :P



Missa inte Dagens musikfråga, du kan vinna en länkning ;)

Amanda Jonsson

har du haft en fin helg? :)

Felicia

sv: vad bra :D

Jodå det är bra ^^

josefine

tack snälla du ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: