by amanda

| Natur

Kursen var intressant och så. Det var 5 tjejer om man räknar med mig, och resten killar. Typ dubbelt så många killar. Han som lärde ut till oss var rolig och så. Men han pratade konstant i 3 timmar. Så det var sådär.. inte jobbigt men obekvämt att sitta stilla så länge och till slut fick man typ ont i öronen (a) Haha när det slutade runt halv 9 åkte jag till Slussen. Gick till någon resturang där mamma och Jouni var. Jag köpte en efterrätt, typ fransk chokladtårta, mums. Sen åkte vi hem och nu pluggar jag lite i moppe böckerna vi fått.

Kursen är imorgon också och börjar halv 9 på morgonen! Och det slutar runt halv 7 på kvällen.. F*n vad länge. Fast vi har raster och sånt emellan men endå liksom. Jag tyckte ju typ att idag kändes som ett helt dygn. Menmen, jag bloggar väl senare. Kisses





linnea

fina bilder :) haft en bra fredag`?

LADY UMBRELLA

allt bra? :)

Anonym

tack!



godnatt med dig och hoppas du får en fin lördag :)

HANNA

Fina bilder :)

ELLA GRÖN

okej, jag ligger i sängen och ska snart kliva upp eftersom jag ska åka ut med en kompis på en ö där dom har hus!:)

claramaja

Fina bilder du!

t h a i p i n n e n ♥

sv; april april ;)

Anonym

ah

jessica

sv' va bra. allt bra? :)

L

fina bilder du tar :)

dreamsandthoughts ☆

hejsan :) allt bra med dig? :D

Pia -Smilinggirls!

Vad jobbigt det låter.. Tar du i stockholm? :)

Sara

Fina blommor :)

vicky

Nu har jag en veckans blogg tävling på min blogg! Var järna med! :) http://vickydisco.blogg.se/2011/april/vill-du-bli-veckans-blogg-3.html#comment

Emma

Hej, vad händer den här lördagskvällen? :-D

Kram

esra

http://eessrraa.blogg.se/2011/april/gissa-kandisen.html#comment

Gissa kändisen.

Jag röstar ut 10 vinnaren klockan 21.30.

Lycka till.

Jessica

Fina bilder :)

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

Cajsa

fina bilder! :D

Elli

Är kursen intressant? ;)

bex

ja de va lite gott de med donken :)

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: okej glee är bra , kollar tv med beccis:D!

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

fina bilder!:D

claramaja

Är min blogg konstig när du trycker in på den?;)

elinochamanda

fina bilder ! får vår känslor :D <3

Hanna :)

snygga bilder! :)

några planer för idag? ;)

SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

♫♪ Sandra T

fina blommor (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: