Vad kan jag göra ?

| Djupt
Mina tårar slutar aldrig rinna, jag har en klump i halsen.
Jag sväljer och sväljer, men den försvinner inte. Vad kan jag göra ?
annah

hoppas du slutar gråta, låter inte roligt.

Kramen!

Fanny

Har det hänt något? :/ Jag hoppas att det löser sig i så fall! :D

Felicia

okej, jo bra.

ät något sött, det brukar hjälpa mig, hur onyttigt det än är..

Fanny

åh vad jobbigt! :( Men det läser sig med tiden!<3

Maria

söt! :)

MATILDA

tusen tack sötis för att du ville rösta :D



Hoppas det inte är något hemskt som hänt ! hoppas allt löser sig .

Anonym

Hejsan! Kika gärna in hos mej =)

M A L I N :)

Ussh inte kul när det händer saker. Låter som ett kärleks problem :(?



hoppas det löser sig (:

Anonym

Hejsan!



Vad tycker bloggvärlden om piercingar? Och vad tycker du?

Är det snyggt att ha piercingar eller är det fult?

tyck till, nu vill jag höra folks åsikter!

Fanny

Svar: Jag är säker på det! :D

M A L I N :)

ussh vet hur du känner :(



jaa :D

OLIVIATHEBEST

fin bild :) hoppas inget jobbigt har hänt :/

soofie

sv: :D

snygg kofta :)

Jessica

Verkligen!

Jessica

Åååååååh, ännu bättre! :D avis

Jessica

* + * ihop = stjärnahejstjärna :)

Felicia

lugnt :)

Felicia

hoppas det blir bättre snart! :)

ronja

fin :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: