by amanda

| Vardag
Hallo :) Efter skolan idag drog jag, Elin, Yosra och Hanna till fyren parken. Efter en stund kom Muffe och vi satt och snackade lite. Även Amanda J kom förbi en stund. Vi satt där och sen drog jag och Yosra in till stan. Köpte leggings till mig och kollade runt lite. Sen drog vi hem till mig, jag tog lite "modell" bilder på syrran som jag bjuder på senare. Men nu ska jag färga håret. Här kommer bilder från lite olika dagar. Pussar <3

'






sandra

hihi ja :)

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

ELLA GRÖN

jaha okej:D

soofie

allt braa ?:)

Mirelle :D

Tack, du är sötare :D <3

soofie

sv: sist jag va där va i somras :D, härligt, jodå de är helt okej :D

mathilda

Det var som fan :/

Fanny

Svar: Ja :D

matildac

vsg:D

sofia

okejj, va kul;p ne bara varit hemma är ju sjuk som sakt;p

cindy

vsg ;)

M A L I N :)

HAha härligt (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: