Du får mig må bra

| Vardag


Det känns som om vi glider ifrån. Jag vet inte varför, vi pratar nästan varje dag men träffas inte lika ofta längre. Det känns som om alla försöker ta dig ifrån mig. Jag vet, eller hoppas på att det aldrig kommer hända. Men det plågar mig och river sakta sönder mig inifrån. Min kärlek till dig blir bara starkare för varje dag. Jag önskar det var som förut, när det var förgivet att vi träffades minst 3 gånger i veckan. När jag fick frågan nästan varje dag "Ska du vara med Ida idag?" Precis, den här texten går ut till dig Ida. Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig något otroligt. Jag vill finnas här för dig, när du än behöver mig. Jag lovar dig att alltid göra så gott jag bara kan för att få dig må bra. "När du inte orkar mer, ska jag orka för två." Oavsett vad som händer, kommer det alltid vara vi 2.
Ida Comstedt Centerlid - Du får mig må bra.







elinochamanda

sv: Okejokej, inte så mycket här :D

IISABEL

tack snälla!

Emma-FOTOBLOGG

Okej,ja med!:D <3

Dolly

tack baby

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. tack :D

söta bilder!

Anna med A

okej :)

L O V I S A - följ min blogg

fina bilder! :)

Manuela

vilken fin text du skrivit!

sandra

aww!

N

aw tack sötnos :)

Fanny

Vad härliga bilder! :D

Tim

Bra att du vill och försöker hålla i dina vänner, kan gå fort utför om man inte lägger i bromsen. Har själv gjort det misstaget en gång, aldrig igen!

amanda

jarå dd?

L I K E S O F I E [foto]

Sv; Härligt!

jo det är asbra :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. varsågod :D!

Emma.

Har frågestund på min blogg!

Fråga mejj någonting? : )



http://beliveornot.blogg.se/2010/september/fragestund.html#comment

idacenterlid

aaaw. gumman ! jag älskar dig tills hjärtat säger stopp. aldrig utan dig. och det vet du. vi får ta och ses lite oftare. skulle aldrig kunna ersätta dig med NÅGOT annat i världen! jag älskar dig bästavän. <3

ronja

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: