svar på tal&dagens outfit

| Vardag

Anonym om Svar på tal:
förutom att du har push ;)

svar: inte speciellt, nästan ingenting. jag har inte direkt små bröst och det ser dessutom ut som om jag har mycket push up pågrund av att jag är blekare på brösten där bikini varit än resten av kroppen. men tack för din fina gulliga komentar :)


Hej sötnosar. Jag kom hem alldeles nyss faktiskt. Idag skulle jag och Filippa egentligen dragit hem till Erik. Men pågrund av spöregnet drog vi hem till Filippa istället, plus Hanna. Vi åt pannkakor och lyssnade på musik, och en stund senare kom Erik och Emil. Vi satte på filmen "Big mammas house" Efter halva filmen drog Hanna hem. Och när filmen sen var slut gick även jag hem. Mamma kom och hämtade mig hos pappa så nu sitter jag hemma hos henne. Vi ska strax äta middag, lasagne. Men vi hörs senare. Pussar amanda <3

tjocktröja - tiger jeans.
linne - bikbok.
leggings - ginatricot.

Jessica

Jaa inge kul "/ har inflammation pga överanstängning ;) Har du haft en bra dag?:D

E M A . W O R L D

vad gör du :D

soofie

allt braa ?:)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: hmm, vad skrev vi?<3

Anna med A

visst är dom :)

Anonym

nice :)



haha anonyma kommentarer är så patetiska ;o

hannah

Kul att du vill vara med! Kika in i morgonbitti för att se om du vann! :D

sofia

jodåå de är den:D

ronja

sv: tack :)

fint!

sandra

fint!

ange

Tackktackk, <3

Fanny

Svar: Tack! :D

amanda

oki plugga -.-

soofie

sv: ah :), har en ny <3

Jessica

Svarar på kommentarer bara :) haft en bra dag`?

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: jaha :)

nej gilar att vara hemma.

Anna med A

visst är den

Anonym

NICE BLOGG DU HAR! allt bra med dig?

En modeblogg! Både tips till tjejer o killar m.m.

Följ & Kommentera! skulle vara snällt & uppskattat! =)

http://www.stylebyz.blogg.se

ange

ok



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: