svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
The runaways? Kristen Stewart är med i den. Rekomenderas om det inte var den du menade? ;)

Svar: Den har jag redan sett, den finns med på kategorin "film betyg" om du bläddrar ner lite. Jag tycker faktiskt inte att den var så bra, jag blev lite besviken .. Men nej det är inte den jag ska se. Jag ska se på Into the wild. Hoppas den är bra !

Anonym om Film betyg:
2:an är bättre ;)

Svar: Ja den är bättre än 2an, men jag tycker fortfarande inte dom är bra.


arkiv bild, tagen 2009
Dolly

:)

sigge

kompisar o dans! :)

Anna med A

jodå :D själv?

soofie

sv: kul :), skola,gymma, och kompisar :)

N

samma här :)

Viktoria - The one and only!

fin blogg :)

mathilda

haha men dem flesta tar betalt (a)

Är du bra på sådant ? :D:D

Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

Och jätte snygg design!



Ta hand om dig :) kram kram

sandra

fin!

w :)

självfallet :)

vad gör du?

Anna med A

ja )

sandra

sv: jag vill nog att de röd-gröna ska vinna :)

N

jag har hittat så sjukt fina bilder så jag tror jag dör hahaha ;) kul att du tycker om dom :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Vad bra :D

jo, min har varit helt okej. Har mest pluggat :/

Viktoria - The one and only!

Tack så jätte mycket du :) hur mår du idag då?

sandra

tröja!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: