svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda/dagens outfit:
var köpte du tröjan du har på dig på bilden? hur fick du ditt namn på? :)

svar: min pappas flickvän jobbade förut på teamwork, så tröjan kommer därifrån.
och det var även där hon hjälpte mig att göra trycket "amanda" på ryggen.
jag har även gjort en likadan till min vän angelica.
och jag har 2 stycken t-shirtar som det står "manda <3 tilda" & manda <3 tova"
men dom är gjorda för länge sen. och föresten, jag har en till som jag fick av
pappa i julklapp. "mandah <3 pappah" HAHA :D
men jag tror man kan beställa sånna på internet.
kram på dig !

det är inte tröjan på bilden !
soofie

sv: ah :), vad har du för planer för helgen ?:)

Fanny

Svar: Varsågod ;)

Jessica

Samma :/ blää !

ELLA GRÖN

nej jag skulle bara åka in och bo hos mamma ett tag så det var bara det jag packade åt:)

Tim

sv: haha, blir ofta så för mig. är kass på detta ju xD

Malin

Vill du veta hur du kan få gratis presentkort på bland annat Nelly.se och H&M? Kika in min blogg. :)

http://sandstroom.blogg.se/2010/august/gratisklader.html#comment

Och om du inte orkar höra mitt snack om det, så får du en direkt länk också så du kan läsa själv på hemsidan. :)

-> http://www.gratisklader.se/?r=109424



Ha en fortsatt trevlig kväll!

mathilda

åh tack vad snäll du är ½! :D

M A L I N :)

JA vi är riktiga :P



hur menar du med inte riktigt haha :P ? <3

My

Ingen orsak, lägg gärna till på Bloglovin om du känner för det :)

VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: oja :D

sandra

du är fin!

Sara - Mamma till Nova

Hoppas du får en fin dag!

sandra

allt bra idag? :)

toves träningsblogg

Tjena!

Du har väl inte missat tävlingen inne på min blogg :)

Allt bra annars?

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: haha ja ;D

Michaila

Tröjan var snygg:D

Netty♥

sv' hur är de med dig idag? :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad fin!



SV; Okej :D

det är bra med mig :)

ronja

sv: tack :) jo, det är shorts, turkisk pebar smak var skitgood :D haha, usch jag gillar inte alls vattenpip smaken ;s

ronja

sv: tack :)

Emma-FOTOBLOGG

Okej,samma!:)



Jo,jag vet men den är så grymt fin!!:D haha XD

Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Kul med personliga tröjor!

vicky <3

Hur har din torsdag varit? :)

Erika

sv: Härligt :D

Att blogga tillsammans på en rob-blogg hade varit riktigt skoj, dock har jag inte tid med det tyvärr.. Det är verkligen jätte synd :/ Men skolan tar upp alla vardagarna och sen händer det oftast mycket på helgerna. Sjukt trist, men så är det :/

LORISSALOVEBOMB

Nu är min utlottning avgjord, gå gärna in och titta vem som vann.



Om du inte var en av dem som var med och tävlade så kan jag ändå tipsa om att det finns ett trevligt tips om coola klockor upplagt! Kanske just din favoritfärg finns? Kika gärna :)

Emma | Fotoblogg & vardagsliv + massa mer

Hej sötnos!

allt bra med dig?



Nu är jag tillbaka (100%) och svarar just på din kommentar. Hoppas du vill fortsätta ha kontakt med mig och kika in i min blogg då och då när jag uppdaterar om bland annat fotografering jag haft, bilder jag fotat, musik osv. Jag kommer inom kort att skaffa en blogglovin och kanske du vill lägga till mig där?



Puss!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: