Redigerat

| Natur






Foto: Jag Redigerat: Jag Program: Picasa 3 Kamera: Canon EOS 1000D


Jag har suttit och lekt lite med Picasa 3 som jag laddade ner för en stund sen. Men nu börjar idol så måste rusa till tvn. Vi hörs kanske sen, och föresten. Missa inte denna blogg, http://clhfm.blogg.se/

L I K E S O F I E [foto]

Sv; Ett program av adobe, alltså adobe bridge CS3 :)

sofia

okejjjj:D Va bra:D

sandra

oh vilka vackra bilder :)

soofie

sv: okejs :), vad händer i helgen?

Anita

Sv: Får jag hoppas på :D

ELLA GRÖN

ahaokej. jag lyssnar på musik och svarar på kommentarer:)

isabelle

du är med i min dagens blogg!! :D

Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Kul att leka med bilder! Schyssta effekter!

jenniifer - photography

godmorgon! allt bra med dig?

hoppas din dag blir bra, själv är jag sjuk ;)

PAUSE

fina bilder :D

vendela

fin blogg !:)

soofie

vad händer i helgen?:)

FILIPPA

Sv; Han ska vara med imorgon fast inte sjunga, ska faktiskt dit! men jag tror han åker ut ;) Tack sötnos!

ronja

fina bilder :)

Anonym

Hej allt bra? =)

M A L I N :)

fin bild :D

mathilda

hihihi :D

wyness

skitfina bilder amanda! :)<3

Dilin

den sista bilden var fin :)

bellahuuynh'

vad fina de blev ! (:

julia.

den sista bilden va jättefin! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: