Nattinatti

| gästblogg
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, har suttit och kollat på en hel skiva one tree hill med Elsa.
Elsa står bredvid mig och dansar..och är helt konstig. Undra vad hon har druckit.. ? :o
Jaja, ska faktiskt börja tvätta ansiktet och borsta tänderna, sen ska jag krypa ner i sängen, ska bli skit skönt, elsa är så sjuk irriterande.. :O haha. Nej då, hon är jätte söt.
Det är idag amanda kommer hem också va ? Då ska ni få bra bloggning igen, hehe.
Vi hörs, puss.
My

Haft en bra helg?

~ 'L I N A 'F I N A' S A N D S T R Ö M' ~

tjaa sötiiis, allt bra eller? :D

linda

komentera vilka skor du tycker är snyggast på min blogg! :D

L I K E S O F I E [foto]

Sv; tack så mycket! :D

Anita

Sv: joo, men det är en lång väg kvar till målet :D

M A L I N :)

söt bild :D

Therese

Ha en fortsatte trevlig kväll:)

Lanah

Sv: Ja. :) Vad gör du ikväll då?

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: bra bra :D

fanny

aw vilken söting!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: