Modell

| Människor








Modell: Karro Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Dolly

söt tjej

Viktoria - The one and only!

vad skönt att höra :) jo tack allt är bra med mig också :)



jaa apelsin är jätte gott :)

Jessica

Fina bilder! Vad var det vi ens snacka om? :P

N

allt bra ? :)

sandra

fin!

Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Fina bilder! Och va söt hon är!

liindblaads

ahh okeej ..

shiet va du tar bra bilder

sandra

aha okej, då förstår jag. Det är aldrig kul :(



vad lika du och din syster är :O

Anna med A

jag med :)

sofia

tack så mycket! desamma:)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: varsågod :D!

H A N N A ★

haha, yes :D

Anna

SVAR; Vad skönt! :) Jag skall plugga lite och så skall jag träna. Efter de väntar IDOL :)!



Tack så mycket! Dina bilder med!

Felicia :)

HEEEJ!

Ville bara tipsa om en jättebra sida för dig som vill komma igång och tjäna lite extra pengar på din blogg.

Besök min blogg och leta upp annonsen i menyn som heter "Frossle", klicka på den och registrera dig på sidan. Sen kommer du få ett mail om att du har blivit godkänd, och då är det bara att sätta igång att tjäna pengar! Dessutom får du 50kr direkt i bonus när du registrerar dig :D

KRAM

SANDRA-EN BRA BLOGG!!

fina bilder :)

ange

vad vad det vi snackade om? hehe

ange

Haha, jaja <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: