Linnea nästa!

| gästblogg

Ringde nyss linnea och hörde vad hon hade för sig, och det visade sig att hon hade planerat för en hemma kväll, precis som jag. Så då kom vi översens om att jag åker till henne och kollar lite film och bara tar det lungt helt enkelt. Riktigt skönt ska det bli.
Vi hörs.

Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Låter som en mysig kväll!

Therese

Det är bra:)

sandra

=)

Anna med A

springer ofta så l¨mgt :)

Fanny

Svar: Ja, den är jätte söt! :D

L I K E S O F I E [foto]

Sv; aw tack :D

cindy

yes :)

ange

Ja, tkr jag med. inte kul att va sjuk. :)

fanny

händer ikv då)?

M A L I N :)

JAha härligt vilka gick vidare igår hann inte se det :P

Anna med A

vad gör du? :)

w :)

gu vad skönt!

Therese

Precis kommit hem. Dd?:)

cindy

inget spec, plugga matte bara ;s du då ?:)

soofie

sv: härligt :), jodå de är super :D

N

fotboll sen ca sju år tillbaka :)

L I K E S O F I E [foto]

Sv; hihi :)

vad gör du? :D

sandra

äsch då:(

Nathalie Nyren och Ebba Cronholm

aa grattis till henne :)

cindy

hmm bara skolan idag, hem och tog det lugnt :) du ??

Dolly

vsg :)

Fanny

Svar: synd, Svaret kommer upp senare :)

Vendela Klangö

fin blogg ;d

sofia

SV; Oklej, jo det är bra med mig :)

Viktoria - The one and only!

vad skönt att höra :)

toves träningsblogg

jag dricker te, bloggar och kollar på tv.. ska väl sova snart :)



du missar väl inte gratis solning..läs med på min blogg :)

Anna

Haha, ja det kan ju ändra sig snabbt!:) Hm. jag vet inte riktigt! Är många som är rikitgt bra.Men har dock inte sett alla program, så kan nog inte riktigt avgöra det nu! :)



Jag fick vara nere på däck och vara matros, vinka bilar och så, vara i restaurangtorget, städet och i informationen och göra utrop "Vi anländer nu till Visby om cirka..." och massa annat! :)Var grymt roligt!

H A N N A ★

okej, såbra då! :D

clara

Ja... :(



Tack!<3

ange

mmm, verkligen. Men nu är jag frisk <3<3 :)

My

Jajamänsan!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: