Jag älskar dig tvilling

| Människor





Modeller: Jag&Filippa Foto: Självutlösare Kamera: Canon EOS 1000D

M A L I N :)

Sött (:

LINNEA

söta bilder !

H A N N A ★

jag är med en kompis bara :D

Emma-FOTOBLOGG

Söta bilder!:D <333

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. jo super gott :D

E M A . W O R L D

okej va kul :D

LORISSALOVEBOMB

sv: :)



Hur är det.?

sofia

nå har varit me kompisar:D

T H E R E S E

är ni tvilingar på riktigt :o



sv:

vad gör du? :)

Jessica

Har väldigt ont i mina armar "/ Har du haft en bra helg då? :D

Anonym

det är bra, själv ? :)

ELLA GRÖN

vad ska du göra imorgon då?:)

Jessica

Jo det är bra :) vad gör du?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: