ida den bästa skriver.

| gästblogg


HEJHOPPGUMMISNOPP. Sitter hemma hos Amanda med Conrad. Vi bakade för en liten stund sen, en väldigt... kladdig kladdkaka. MUMSFILIBABBA! Nu ska vi tagga ut. Puss på rumpan.

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: tack så mycket, du var en av dom som gjorde min dag bra!! (:<3

ronja

fin bild :)

amanda

inte mkt sj då?? :P

w :)

inte mycket alls faktiskt :) lyssnar på musik, typ!

D A N I E L A ♥

- tack;)

LINNEA

vad gördu då? :)

Fanny

Svar: Ja! :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Så lite så :D



Göra i helgen? :)

E M A . W O R L D

okej :d inte mkt alls

vicky <3

gjort idag? :)

LORISSALOVEBOMB

Hej! Har du lust att hjälpa mig att bestämma hårfärg..? Trots att detta är en copy/paste kommentar - jag behöver hjälp på riktigt!

T H E R E S E

sv: aaw, det värmer verklugen att få höra något sånt av en människa man aldrig ahr träffat (a) men det känns bra! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: