@home

| gästblogg
Jaa, nu är jag hemma. Vi låg bara och kolla på film och märkte att jag höll på att somna och var riktigt trött, så jag bestämde mig helt enkelt för att åka hem. Prata lite med älskling påvägen hem, eftersom att jag var lite rädd, är nämligen skit rädd för att gå själv på kvällarna, det läskigaste som finns!!
Nu är jag som sagt hemma och ska tvätta bort mitt smink och borsta tänderna, ska ju nämligen upp på tidig match imorrn, så måste vara pigg, och utvilad imorgon.
Hoppas alla sover gott, så kanske vi hörs imorgonbitti ! :)

jag och min söta hund, min lilla bebis ! :)
Cajsa

hejsan sötnos!

Hoppas att allt är bra med dig! Med mig är det för tillfället inge bra alls. Vill inte gå in på varför men det är i alla fall anledningen till att jag inte skriver speciellt mycket på bloggen och svarar på kommentarer för tillfället. Orkar helt enkelt inte med det mentalt. Så från och med nu kommer jag bara blogga någon gång ibland och i övrigt ha en bloggpaus. Kommer svara på kommentarer när jag känner att jag orkar med det. Det är bara väldigt mycket just nu. Men fortsätt gärna kolla in i alla fall, om jag skriver något nytt och jag ska göra mitt bästa på att göra detsamma. tills vidare får du ha det grymt och vi höres när jag känner att jag tar mig in på bloggen för att kolla kommentarer och/eller skriva ett inlägg. :)

xx Cajsa

http://www.cajsa1.webblogg.se

Josse

okeej :D

soofie

allt braa?:)

Jessica

Fin bild!

Anna med A

kollar scubs :)

Anna med A

jodå :)

Anna med A

mysa hemma :D

Anna med A

ohja :D

Therese

Okay:)

Anna med A

ätit middag? :)

Anita

Sv: tack så mycket :) as nice haha...

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: ska ut hih i:) dudå?

Anna med A

jodå

M A L I N :)

Linda elin alica och olle :D

Therese

Kolla på tv och göra ett oat svenska uppgifter.

Anita

Sv: haha ojdå. Det händer ibland xd

L I K E S O F I E [foto]

Sv; okej :)

musik och svarar på kommentarer :D

fanny

det återstår att se :)

soofie

sv: ah :), skola sen hem direkt slutade skit sent idah "/ du själv?:)

emelie

den är superhärlig :D älskar verkligen den:D

cindy

aha oki :D najs :)

N

jaså ? :)

funderar på att sluta men blir egentligen ledsen av att tänka på att sluta efter 7 år :/ men får se. antingen fortsätter jag i ett annat lag eller så börjar jag och rida igen eller börjar dansa igen :)

Therese

Allt bra?:)

kimiya

sööt!

nadjamelzen

har nu min första frågestund :D delta och jag väljer ikväll ut ca 10-15 passande frågor.ha det bra sötnöt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: