Hiss&Diss

| hiss/diss

* Halsdukar
Hösten & vintern är påväg och det har börjat komma in en massa mysiga halsdukar. Jag älskar halsdukar, det är snyggt och skönt. Jag har en jag köpte förra året men ska nog köpa en ny. Jag har nämnligen hittat en som kostar under 100 lappen, perfekt :)

halsdukar lånade från ginatricot.se

* Naturdiet Smoothie
Ni har väl inte glömt inlägget jag skrev förut om att jag föredrar Naturdiet's smoothie före godis. Och jag ändrar mig inte, dom är så otroligt goda. Så jag tänker till omed hissa dom. Man blir riktigt mätt på dom dessutom !


* Skoltrött
Det har varit skola i kanske en månad och jag håller redan på att bli skoltrött. En del saker är roliga och så, men vissa suger och får mig att vilja lägga mig ner och bara försvinna. Jag vill verkligen satsa på skolan nu när vi får betyg, men det är svårt. Måste komma på något sätt som gör att jag orkar mer ..

* Minnes förlust
Som idag på spanska, vi hade läxförhör och jag kom inte ihåg någonting fast jag satt och öva 30 min innan vi hade det. Jag har mycket att tänka på just nu och därför blir det så lätt att man glömmer bort skolarbetet. Och det suger rent utsagt. Tänk om man hade fotografiskt minne, underbart :D
T H E R E S E

håller med dig i hiss och diss!!



sv: okej, datan och tv!



hahah va snällt av dig (a) men jag måste verkligen gå ner i vikt, för min egna del . men tack :')

Jessica

Halsdukar är super mysiga :D

sandra

sv: yes box :)

bra hiss och diss!

ELLA GRÖN

vad ska du göra imorn då?:)

moa

Idag ska vi ha en schemabrytande dag i skolan så vi har fått välja våra lektioner själva, dock fick jag inte det jag ville men det blir nog bra. Och efter skolan ska jag och en kompis dra in till valstugorna och även plugga :D

soofie

sv: =)

sofia

Onsdagen var bra. Allt bra idag då?:D

Sandra

häärligt, jorå min dag har vart bra hitils ;P haha. Jag är den som är underst ;)

Elin

skit snygga halsdukar!

Sara - Mamma till Nova

Hehe, Okej. :D Vad händer idag?

LINNEA

kommer inte ihåg längre..

Jesica

Jag kom nyss hem men ska åka igen =)

Netty♥

sv' tack så mycket :)

ronja

sv. tack :)

ja, visst är smirnoff ice gott :D

c

Haha okej:D

L I N A S A N D S T R Ö M §

tjeeeeeeeeeeeee, allt bra? :D

amanda

vsg :)

MATILDA

så mysiga halsdukarna såg ut :D

E M A . W O R L D

yeah:) vad gör dudpå



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: