Gotland del 1.

| Resor

Nu är jag hemma från skolan. Ska plugga och kanske dra ut senare.
Vi får se, men här kommer första delen från Gotland !









Anna

Åh, förlåt. jag glömde det, har varit dålig på att blogga nu på senaste tiden.



Vilka fina bilder från Gotland! Jag bor på Gotland :) Och har även praoat på båten i två veckor ;)!

♫♪ Sandra T

gotland är underbart :D

elinochamanda

Det är så att vi har bestämt oss att vi inte kommer kunna svara på kommentarer på ett tag. Tiden räcker inte till. Det blir mer inlägg dock!

Vi förstår absolut att antalet besökare kommer sjunka. Men vi skulle bli jätte glada om du tittade in då och då. SKickade en liten kommentar så när vi sen bestämmer oss för att vi har tid att svara igen. Så lovar vi att höra av oss.

Ha det fint! kram.

ronja

fina bilder :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack :D

Julia

Välkommen in till mig!

Lotta

Vilken söt blogg du har :)

Josse

Vad tycker du förresten om mina skor? Vilken är din favorit? :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: :) <3

emelie

fina bilder :D

fanny

okej :) plugga sen blir det nog film!

M A L I N :)

Hihihi jippi :D men jag lovar att dommarna kommer rösta vidare Elin :D

Josse

okej! :)

sandra

okej vad bra :)

tack så mycket!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: