Godmorgon !

| gästblogg
Godmorgon, har ni sovit gott ? :)
Det har jag iaf, jag och joel somna typ vid 10, haha snacka om trötta.. ;)
MEn det var skönt, nu har vi precis ätit frukost, och ska börja att göra oss iordning för joel har fotbollsmatch:)
Ha en bra dag alla / Ellen

hihih en gammal bild på matilda som jag hitta på joels dator.
Anna

SVAR; Okej, :) Vem tycker du är bäst i IDOL då? :)

D A N I E L A ♥

- tack!

Dom bjöd på laserdome och sedan på mat! :) så jag är nöjd :D kan ju inte gå ut på krogen eftersom alla inte var 18 så :)

Elin

Allt bra idag? :)

felicia

Dagens blogg är nu utvald, kika in i bloggen och se om det var just du som vann! :D

PAUSE

ååh skönt att somna så tidigt :D

ronja

sv. tack :)

ELLA GRÖN

visst är hon!;)

matilda

har hört det innan , haha men tack så mycket !!! :D blir alltid lika glad (A)

Therese

Tack detsamma:)

Viktoria - The one and only!

jaa absolut =)

sandra

jodå, lite tött bara:) hur är det själv?

Anonym

okej:D hur mår du?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: