Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
När mordutredaren Thomas Craven utreder hans egen aktivist-dotters död upptäcker han inte bara hennes hemliga dubbelliv utan även en mörkläggningsaffär på regeringsnivå. Han snubblar in i en FBI-historia som omfattar hemlighetsmakeri och undanröjande av bevis och händelser.

tryck här för att se trailern.


Syrran och hennes pojkvän hyrde denna film igår så passade på att se den när resten av familjen gjorde det. Först tackade jag nej eftersom jag inte brukar gilla "skräck" typen av filmer. Men jag läste på baksidan och den verkade bra. Och tror ni jag hade rätt ? Ja verkligen ! Den var verkligen spännande :)

bild lånad från google

soofie

sv: härligt :) jodå :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: oekj bra :D!

A N N A - the girl you never can be

Sv;

Okej, vad bra.

Jodå, bara bra. :)



:)

IISABEL

jo har fått höra de jag med. Vatt med om sånt förut också, men aldrig så kraftigt som denna gången :(

det kommer ta tid, det känner jag. Men det är så jobbigt, jag orkar inte må så här mer :(

Dolly

chattar på msn

Jessica

Bara bra tack :) vad gör du?

amandaisenberg,

sv: haha, ja? :)

sandra

ncie :)

elinochamanda

sv: vad kul :D inte så mkt här :D:D

moa

Keramiken var grymt rolig. Jag drejade inte men gjorde en tallrick hihi. Vårat keramik "gäng" är också väldigt mysiga och snälla. Älskar keramik :D

sandra

sv: nja, jag trivs med glasögon :)

Mathilda

haha ;D

isabelle

ojdå, haha det såg inte jag :)

Erika

Fin blogg! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: