Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Amanda är en föräldralös, tuff och glad tjej som tas om hand av en socialarbetare, Diane. På ett sommarläger träffar Amanda Alyssa, dottern till lägrets förmögne bidragsgivare. Det otroliga är att de två tjejerna ser exakt likadana ut! De blir genast bästa vänner, trots sina vitt skilda bakgrunder. Som ett litet experiment byter de platser och kommer på att Alyssas pappa och Amandas fostermamma borde lära känna varandra bättre...

tryck här för att se trailern.


Den här filmen är verkligen bra. Olsens är så gulliga, tänk hur stora dom är nu :O Filmen är verkligen värd att se. Men den är gammal så många har nog redan sett den. Men om ni inte har det så måste ni göra det genast ! Lyckligt slut och allt, men det fattade man redan innan ;)

bild lånad från google

Anna €

han är borta med mamma

Fanny

Den filmen ska jag nog se nu :)

Dolly

den där filmen verkar bra..

soofie

sv: outfit bilden är tagen med webben :)

LINA "FINA" SANDSTRÖM

härligt :) kan du rekommendera filmen?

jag svarar på kommentarer och sånt ;)

Anna €

vasd gör du? :)

sandra

hehe, vad händer`?

Dolly

okii :)

M A L I N :)

Jaha okej :P

Emma-FOTOBLOGG

Okej,bloggar!:)<3

Dessan

sv: Aha okej :P då fattar jag och ja, det är det ;P Har typ 6-7 skivor med en massa bilder

elina

tack :D hehe ja ;)

b i e b e r f e v e r ♥

omg, har varit fan av dem sen jag var typ 6 haha :)

men, har aldrig sett den filmen :o

finns ju nt att köpa ?!

vart haru sett den?! :DD

soofie

sv: men du frågade inte vid outfits bilden då trodde jag du menade den som du kommenterade :)

Fanny

Svar: Jag gör det nu :)

L

är inte det olsen tvillingarna? :)



tror jag sett filmen..

Julia

Sv; Okej, norr om Gbg!

Netty♥

sv' åh tack så mycket :$♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: