Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Allie Hamilton och Noah Calhoun träffas en sommar och inleder en romans. När sommaren är slut tvingas de skiljas åt då Allie börjar på college i New York och Noah stannar kvar i Seabrook. Efter några år korsas deras vägar igen, och trots att flera år har gått och Allie är förlovad med en annan man, så kan de inte släppa taget om varandra.

tryck här för att se trailern.


Jag blev tipsad av denna film och tyckte den verkade riktigt bra så självklart laddade jag ner den. Jag såg den igår och den var riktigt riktigt bra. Jag skulle verkligen rekomendera den till er. Den var fängslande och man ville hela tiden veta vad som skulle hända i slutet. Men den var lång, så passa på att se den när ni har gått om tid !

Anna €

ja :D



tack! :)

sandra

sv: härligt :)

jorå, det är helt okej :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv; varsågod :D

att vara fotogarf, andra är det. så jag skulle med kunna klara med det.

clara

Åh nej men tack söta du!:)<3

Dolly

tack gumz..

CosmoChick

jag ville se filmen tidigare men blev tveksam så nu kanske jag ska göra det =)



Kika gärna min blogg där jag bla ger tips på de bästa skönhetsprodukterna.... och skriver om lite annat

emelie berggren

älska the notebook :D

Anna €

vad gör du? :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: okej :D

har tänkt skapat en helt ny studio :D!

clara

Den filmen är rätt bra förresten!:)<3

sandra

sv: hihi jo :)

vad gör du då?

Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

lunch serru! :D

malin [fotoblogg]

sv: åh tack :) allt bra idag?

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: jo :D

Anna €

ska kolla teve :)

Elsa Svensson

Den filmen vill jag se ! :D

Allt bra?

Dolly

:)

sandra

sv: okej, jag har fortfarande inte sätt den :O

jag lyssnar på musik och väntar på att en kompis ska komma hit.

Marie

Hello, kolla gärna in min blogg^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: