En vän som du skulle alla ha

| Vardag
En sån vacker person, en av dom finaste vi har här på jorden. En tjej som är omtänksam, hjälpfull, pålitlig och otroligt sööööt ! En tjej vid namn Yosra Khlifi. Du hjälper mig när jag behöver dig, du stöttar mig när jag mår dålig. Du finns hos mig varenda sekund. Du får mig skratta, du får mig må bra. En vän som du skulle alla ha. Tack för allt du har gjort för mig, du betyder något enormt. amanda ♥ yossi, right ? ;)

läs hennes inlägg om mig här !
josephine

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :D

matilda

Hej! Vad har du för dig? :D

M A L I N :)

hiiih varsegod :D

Therese

Tack:)

L I K E S O F I E [foto]

Sv; :)

vad gör du?

M A L I N :)

hahah ja men det var en ide jag fick eftersom det heter krops smör :P

L I K E S O F I E [foto]

Sv; okej :) vilket?

snackar med en kompis ^^

M A L I N :)

hiih okej :P

L I K E S O F I E [foto]

Sv; okej :)

Photoshop och Camera Raw ^^

matilda

- Jag ligger i soffan och tittar på tv samt svarar på kommentarer! :D

Josse

samma här ;D

matilda

- Ja, det är ganska mysigt! ^^ SJÄLVKLART ska jag se idol, jag sitter (ligger) bänkad framför tv:n! Du då? :D

Josse

händer imorgon då? :D

w :)

okej!



inte så jätte mke alls, var ledig idag från skolan, så har inte gjort nånting typ. fotat lite och sånt iaf! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: