Ditt leende bländar mig

| Djupt

"Du får mig bli bländad av ditt fina leende.
Ögon som tindrar, ändrar mitt beteende.
Jag bara ser det, allt finns hos dig."

Jessica

Hihi :D vad gör du då?

s

SV: okej :) Svarar på kommentarer :) Händer imorrn då?? :D

sandra

sv: oj vad sent :O

jadu, jag ska vara barnvakt vid 6 tiden annars vet jag inte :P

Dolly

mitt leende som bländer dig ???

haha skojja

M A L I N :)

Det står i inlägget att jag kommer visa det i ett annat tillfälle i veckan (: <3

L I K E S O F I E [foto]

Fin blogg! :D

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: gud vad roligt :D

det låter bra :D

Anna med A

vad gör du? (:

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

sv: okejj :) tänkte köpa den oxå, men köpte bara den jag har i headern och en blå ^^



allt bra idag? :d

Jessica

Fina ögon du har!

Ingenting bloggar och svarar på kommentarer :)

N

mycket händer på kort tid näe men mitt tålamod är inte det bästa och ah.

EMMA HJÄRTA EMIL

- jag har haft en bra dag :)

soofie

sv: ja :D, skicka din ist

sandra

ja verkligen :O

Jessica

Lungt :) görs?

w :)

jag har just tränat :)

sj?

Fanny

Svar: Ja! :D

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: jobbar som klubbvärd och frisör :D

Michaila

Fina ögon!:)



Sv ååh tack så mycket söta du:)

olivia - drömmen mot att bli fotograf

fina ögon du har! :D



+ att du har en jätte fin blogg ;)

simone

pretty pretty ;)

Tess

Vilken fin bild! :) Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: