din kropp pressad mot min..

| Djupt
.. får mitt hjärta att skena. du är så varm, så öppen. så välkomnande och trygg.
jag älskar dig
D A N I E L A ♥

- några vänner har bestämt något som jag inte får veta haha så får se :D

SEXBLOGG NÄSTA?

ha en fortsatt trevlig kväll:)

ELLA GRÖN

haha, inte jag, tråkigt är det;)

H A N N A ★

bara varit med bästavän haha :D

LORISSALOVEBOMB

Gillar du sushi? Kanske har du något tips på vad man kan ha för vegetarisk fyllning?

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack så jättemkt :D

Alexandra - Uppsalas största blogg

God morgon sötnos :D Hoppas du sovit gott :D

soofie

sv: vi vet inte än:), men tror vi drar ut och letar :D

My

Lagt till dig på Bloglovin nu :D

sofia

yes, hur ser din helg ut då?:D

Fanny

Svar: Ha en bra dag! :D

sandra

åh!

L I K E S O F I E [foto]

Sv; okej, ska snart åka till skolan :)

LISA MARKLUND

heej finblogg!

emelie

vad ska du göra i helgen då? :D

sandra

sv: okej härligt och höra :)

jo det är bra med mig också, lite träningsverk bara haha :D

N

haft en bra start på fredagen ? :)

Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Hoppas du har en bra fredag!

w :)

gjort idag?:)

LINNEA

hehe :D

mathilda

hihi :D

Jessica

Så sant! Men ibland när man vill klättra upp och misslyckas ett par gånger så orkar man inte resa sig upp mer :/ allt bra annars?

elinochamanda

sv: okejoekj, samma här :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: