"Det känns som magi"

| Djupt
"Se på mig, jag står här framför dig
Det som händer nu känns som magi
Rör vid mig låt hjärtat stilla sig
I all oändlighet finns bara vi"
Anonym

fin text :)

clara

Tidningar, massa tidningar;)

AnnA €

ja ;)

' OLIIIVEEN

varsågod :)

AnnA €

visst är den :)

Anonym

ja ;D

Netty♥

sv' okej :)

N

utgång eller kalmar :)

AnnA €

vad gör du? :)

Mathilda

gör vadå ?xD

Fanny

Svar: Har du haft en bra dag? :)

Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)<3

moa

Nu ska jag vara duktig och plugga matte, spanska och so :)

ELLA GRÖN

jaha, vad bra då!:)

S A N N E

fin blogg du har (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: