Den leder dig från natt till dag

| Djupt


"Det finns en sång som säger allt
som värmer när det blåser kallt
som lockar dej att gråta eller jubla
den har nånting som griper tag
och leder dig från natt till dag"


"Den visar att vi hör ihop
som ett försiktigt glädjerop
förenar det oss i det bitterljuva
det liv vi måste klara av
och allt vi tog och allt vi gav"

Dolly

okii :)

Julia

Sv; Mm, vad har du för planer denna hösten då?

Julia

Sv; Okej, vad kul! Har lite lösa planer på nån resa men inget är säkert än:)

Stylelight

Vilken fin blogg du har! :)

Dolly

fin dikt :)

Dolly

aha okii

Netty♥

sv' hittar du på? :)

H A N N A ★

allt bra med dig? :D

Anna €

åt nyss :)

soofie

sv: aha :)

Anna €

visst är dom :)

LINA "FINA" SANDSTRÖM

härligt :)

otroligt fina ögon får jag säga!

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, vad lyssnar du på? :D

Jag har nyss duschat :)

johanna

fin bild, och fin blogg :)

Anna €

Gina :)

FOTOGRABBEN.SE

Ha en bra kväll!

Netty♥

sv' väntar på maten :)

LINNEA

haha

sofia

Va bra:) Jodåå:D

amandaisenberg,

sv: inte mkt, sj? :)

ange

Mm, det är kul och jag ville lixom uppmärksamma det. <3

Mathilda

amen det är ju bra det iaf :)

moa

Nu är mitt rum skinande rent, läxorna är gjorda och nu sitter jag och dricker en varm kopp choklad :)

Emma-FOTOBLOGG

Händer i veckan?:)<3

elina

grymt fina ögong!:) planer för imorgon?:P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: