by amanda/dagens outfit

| Outfits
Hej sötnosar. Den har kvällen har verkligen varit konstig. Efter skolan drog jag, Yosra, Amanda J, Hanna, Elin och Filippa till fyren. Efter en stund kom Muffe, Erik, Leo och Micke. Vi chillade och gjorde lite saker. Ida kom också :D Vi var där ganska länge men efter ett tag gick vi till centrum och stog där en stund. Fixade en massa och så. Efter det drog jag och Ida in till stan för att kolla på jackor. Och sen mötte vi Leo och Muffe. Vi drog till Kungshallarna och åt middag. Vi åt och åkte sen tillbaks till centrum för att möta Micke. Stog i centrum med några andra och så höll typ hela kvällen på. Fast på olika ställen hela tiden. Träffade massor och sk*t saker hända så det blev en ganska tråkigt, konstig, kall kväll. Fast den hade sina positiva saker på sitt egna sätt :D Nu sitter jag ensam hemma och försöker värma fötterna som bivit till isbitar. Ska kolla på någon film och svara på komentarer. Men jag uppdaterar nog snart igen.

Och föresten, imorgon åker jag, Hanna, Elin och Filippa till Hannas land. Vi kommer sova där så vi kommer hem på söndag någon gång. Vi har inget internet med oss, vilket innebär ingen dator. Men ni får försöka klara er en natt. Systemkameran är fulladdad och med, så ska bjuda på massor av bilderm. Pussar amanda <3


Idag har jag haft på mig:
tjocktröja - wezc
linne - bikbok
leggings - ginatricot
ELLA GRÖN

vad gör du nu då?:)

FlizanLizan

sv: tack :)

Anonym

okej :D

jag tror jag såg dej idag på NK haha, om du va där asso ;p så var dt nog du :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: Haha ;)



Nu är jag hemkommen... oj oj oj vilken kväll :) Hoppas att du har haft det okej.?

H A N N A ★

japp, tack så mycket! :) KRAAAAAM!

Emma-FOTOBLOGG

Snyggt!:)<3

kimiya

Händer annars då ? :)

sandra

ja det hoppas jag med :)

sandra

vara med min älskling, dd?

sandra

vad roligt!

Netty♥

sv' de är toppen med mig :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: