by amanda

| Vardag

Hello bitches ! Jag är så sjukt trött så jag vill f*n lägga mig för dagen redan nu. Men om jag gör det kommer jag vakna senare och det är ju inte bra :O Efter skolan drog jag och Matilda hem till mig. Åt galet och satte sen på filmen Sex and the City 2. Tryck på kategorin Film betyg om ni vill veta vad jag tyckte om filmen. Jag lyckades hålla mig vaken under halva filmen men resten av halva låg jag typ och halvsov (a) Matilda gick precis så jag ska plugga lite och sen kolla på fångarna på foret. Vi hörs senare, pussar amanda <3

jag och joel på södra teatern igår :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Haha verkar inte som att filmen var så bra då ;)



SV; Okej :D

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. du är :D

sandra

sv: så lite så :D

Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)<3

Dolly

härligt..

amanda

tack :d

E M A . W O R L D

hha yeS:D

Felicia

Yes, händer imorn då?:)

marcus

Sv; ikväll ska jag se på fångarna på fortet :D har du haft en bra dag?

nicole$pinord

svar; Absolut, själv då? :D

soofie

allt bra idah :)?

soofie

sv: jodå :), hur är de själv ?

malin [fotoblogg]

vilken fin blogg du har :)

sofia

hehe joo:D

Anna €

glömde kameran men mobil kameran fick duga :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. tack själv :D

sandra

sv: tack :)

Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

Nu är du länkad i min blogg! Hoppas du blir nöjd och får lite mer läsare iaf :)

Alina

Allt bra med dig idag? =)

Netty♥

sv' det var så lite så :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: okej :D

är det roligt ?

felicia

haha, hatar när man är trött och man inte kan gå och lägga sig :)

sandra

sv: hihi :)

allt bra med dig?

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: kul :D



jo det får man, super kul :D

det går inte att kommentera det senaset inlägget!

ELLA GRÖN

japp det har jag! och du?:)

ALICE

härlig blogg!

kika gärna in på min med (:

www.aliceeal.devote.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: