by amanda / dagens outfit

| Outfits
Godmorgon sötnosar :) Jag har precis gjort mig helt klar så passade på att ta lite bilder på dagens klädsel. Jag ska alldeles strax gå hemifrån för att möta Hanna. Jag tänkte bara önska er en bra dag, så ha en bra dag ! Vi hörs någon gång ikväll när jag kommer hem. Pussar amanda

t-shirt från ginatricot.
kofta från bikbok.
jeans från puss&kram
sandra

fint!

clara

Hoppas din dag blir bra!:)

IISABEL

tack snälla :D

sofia

jopp:D

Dessan

Mysigt! :)

Jag fotar

Sv: Haha aa jag misstänkte det.. xD

Men du lär ju välja mellan en jacka och en fotokurs xD Och speciellt när jackan är så pass dyr xD

nicole$pinord

svar; Härligt :D

L

ja eller hur !

älskar den t-shirten som du har från gina :D

Netty♥

sv' yes jag har haft en bra dag. själv? :)

a m a n d a [ Foto, Träning & Fantasi ]

Namnet = köng =)



Dagens klädsel = toppen :D

marcus

Sv; jag har presic kommit hem från skolan :) har du haft en bra dah? :D

Fanny

jätte fint! :) <3

Emma-FOTOBLOGG

Okej,jag svarar på kommentarer!:)

amandaisenberg,

fin header! :D

E M A . W O R L D

kjag med :D

b i e b e r f e v e r ♥

nu måste jag plugga -.-

vad ska du göra? (:

amanda

hihi :)

elina

allt bra med dej då?:D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, kul att du svarade! :D

Anonym

sv: skönt att höra = )allt är bra här med!

Mathilda

han hälsar tack :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: