by amanda

| Vardag
Klockan börjar bli mycket. Jag har spenderat kvällen framför Idol med en eller två koppar te. Halva kvällen har också spenderats på fabulousrobertpattinson.se som jag har börjat blogga på. Har skrivit ett inlägg om mig själv, intressen och sånt + hjälpt till lite med små saker på designen. Så gå gärna in på bloggen för att kolla vad jag skrivit, eller om ni helt enkelt gillar Rob. Nu håller jag i allafall på att tvätta bort sminket och sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag vara med Ulrika och vi ska förmodligen fika. Så kameran är med. Vi hörs imorgon.

bild lånad från google
ELLA GRÖN

ja, jag har haft en helt okej dag:) dudå?

Fanny

Godnatt :)

' OLIIIVEEN

hih tack ! :)

amanda

inte så mkt dsj? :)

H A N N A ★

haha, yes :)



händer idag då ;D

sofia

Aa men de blev ändå snart:)

Sara - Mamma till Nova

Nja jag ska ta en tur med vovvarna& dottern, innan middagen. :D sen jobba. Sj då?

Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

N

låter bra :) jodå samma

M A L I N :)

Hihi ja (:

MATILDA ROSQVIST

hoppad du har och får en fortsatt bra vecka! :) Kram

Netty♥

sv' de är toppen med mig :D

b i e b e r f e v e r ♥

okej ;)

förlåt för jag inte svarat, har inte varit inne på datan, lite skönt fakitkst, men here i'm once again ;)

eller hur det nu stavas HAHA :D

hur mår du? (:

sandra

tack!

AnnA €

vad gör du? :)

Fanny

Svar: Tack! :D

' OLIIIVEEN

vad gör du? =)

elinochamanda

sv: Tack så jätte mkt :D

Nej jag är inte naturligt blond ;P

ronja

sv: tack :)

Dolly

han e ju så ful den där snubben :)

Erika

Han är såå snygg!

Mathilda

Den har vart seg , kom inte ens upp ur sängen pga att jag knaprar sömnpiller tills vidare xD sj ?`;D

clara

Tack!

& ja, delar av min vägg:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: