by amanda

| Vardag
Förlåt för den dåliga uppdateringen igår. Men kom hem ganska sent och var sjukt trött så gick och la mig ganska tidigt. Just nu sitter jag framför 2 dator samtidigt, dunkar musik och har otroligt ont i halsen ! Idag slutade jag klockan 4, tänkte gå hem och plugga men mötte pappa utanför huset och åkte istället med honom till Tyresö. Lämnade några båtsaker och åkte sen vidare till Jesses krog i Kärrtorp. Där åt vi middag, pasta carbonara. Och efter det åkte vi hem. Jag målade i min garderob och nu är den äntligen klar, eller nästan. Saknar lite inredning. Men nu ska jag dricka te och sen plugga lite. Vi hörs senare. Pussar amanda<3

snygg när man måla huh? :D



Och föresten, har ni hört Paow & Hugos låt ? Jag hade tänkt lägga in den igår men glömde.
Jag tycker att den blev riktigt bra fast det är en cover. Videon är ju grym tycker jag :)
E M A . W O R L D

haha nice:D

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. jo det är det :D!

Felicia

låter nice, inte mycket :)

Maria - fashionstars ☆

jo videon är riktigt mysig :)

Anna €

tack ;)

amandaisenberg,

sv: haha, okej, men alla andra kan göra det iaf :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv; vart i skolan sen typ inget du d? :D

Anna €

vad gör du? :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. kul :D

amanda

hihi :P

IISABEL

lugnt :D

AnnA €

jag med :)

Dolly

vilken vadå?

AnnA €

yesbox :)

Jessica

Allt bra?

Dolly

japp, d stämmer :D

Dolly

vad har du för dig

AnnA €

tack (=

N

okej,haft en bra dag ? :)

M A L I N :)

Såg du på idol ikväll (:?

matildac

gullig :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: