by amanda

| New in, Vardag
Hallo :)
Dagen har varit riktigt mysig. Jag älskar att umgås med farmor =D
Filippa följde aldrig med idag så det blev bara jag&farmor. Jag kom lite tidigare till frisören och hon lite sent så jag var klar redan innan hon kommit. Så fick sitta och vänta i 2 timmar men det gjorde inget. Efter bar det av till Sickla. Vi åt på en Italiensk resturang, pasta såklart. Jag äter alltid där med henne och det är så otroligt gott ! Efter det kollade vi lite i affärer och hon köpte mig ett doftljus och en jätte gullig stickad kofta. När vi kommit hem igen så drog jag ut och träffade Annie. Vi åkte till Hammarbyhöjden där vi lånade en boll och spelade lite. Sen drog vi till Kärrtorp där vi stog och snackade lite med Lippa, Elin, Matte, Muffe, Leo och Emil. Men vi gick efter en liten stund. Men nu ska jag prata lite mer far min som precis kommit hem från Grekland. Pussar amanda <3

Resultatet, det kanske inte syns så mycket. Men det är några centimeter kortare och mer etapper.

den gulliga tunikan !