by amanda

| Vardag
Godmorgon :) Har ni sovit gott ? Det har jag gjort men är otroligt trött. Men som tur var börjar jag 8.20 idag så vi får hoppas på att jag piggnar till lite. Efter skolan runt 3 så ska jag möta farmor och sen åker vi till våran frisör. Filippa kanske också ska följa med men det är inte säkert. Efter vi klippt oss ska vi åka till en pasta resturang i Sickla som vi alltid äter på tillsammans. Så jag vet inte när jag kommer hem och kan blogga. Vi får se, ha en bra dag !

bild från i fredags'
moa

Godmorgon. Nu är det måndag och jag måste snart gå till skolan. Mår illa och fick inte i mig någon frukost :( Men det ska nog gå bra ändå!

emelie

tror nog alla har drabbats av förkyldning nu! jag är med förkyld men annars helt okej!

Felicia

va händer idag då?:)

t h a i p i n n e n ♥

sv; nu är dagensblogg utsedd, kika in och kolla om det blev du :)

MissCM

sv: min helg har varit bra den med, tack! :}

Netty♥

sv' har du haft en bra dag då?:)

amandaisenberg,

sv: jaha ;o men då måste det vara nå fel på din dator eller så, för jag har fått kommentarer på det :D

b i e b e r f e v e r ♥

okej ;)

yej, biggest loser sverige idag :D

haha, jag typ älskar de från usa, & nu kommer folk från sverige också (asså inget illa menat, det är bra att folk får hjälp ju :D)

ska du kolla på det idag? :)

(på 4:an klockan 8:a)

Beatrice Jakbobsson [foto]

. tack gumman :D!

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Mysig kofta :)



SV; Okej :D

w :)

tack, dsm :)

Kajsa

Åhh vad mysigt!:D

Ha en sjukt goo Måndag!

Amanda & Elin

Idag händer absolut ingenting, själv? :)

Fanny

Svar: Tack! :D

Emma-FOTOBLOGG

Okej,skola!:)<3

soofie

allt bra med dig :D ?

LINNEA

? ;s

IISABEL

söt!

Lina

As fin blogg! :D Kraam



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: