by amanda

| Natur

Hello sötnosar !
Jag är hemma igen, och tack till dig Ellen som hjälpte mig, super snällt :)


Det var faktiskt helt okej där ute, det kändes som att vara tillbaks i sommaren. Visst var det otroligt kallt där ute när vi kom dit, men idag har det varit varmt och skönt. Det är som en befrielse att få komma ut dit, fast man lätt blir rastlös.

Vi kom ut dit någon gång vid halv 7 skulle jag tro, åt middag och sen satte jag mig och kollade på en barnfilm jag fick när jag var liten. Den var så lång så gick och la mig i mitten av den. Väldigt tidigt, någon gång vid halv 12. Jag vaknade imorse halv 8 pågrund av mammas hostande men lyckades somna om till 10 någon gång. Gjorde mig klar och sen blev det dags att åka till Simpnäs.

Tryck här om ni vill kolla in på deras hemsida.

Och som ni då kanske redan vet så skulle jag testa jobba på cafét för nästa sommars sommarjobb. Och det var riktigt kul ! Jag fick göra glasskulor, fixa med disken, servera mat, laga varma mackor, pyttipanna o.s.v Jag jobbade i 2 timmar så för det fick jag 90 kr. Vid 14 kom mamma och hämtade mig, fast vi fikade lite först och pratade lite om hur det gått och så, men efter det åkte vi hem igen. Jag kollade klart på barnfilmen, läste lite och sen åt vi middag.

Jag kom hem för en några timmar sen men har suttit och kollat på fångarna på fortet. Så det är andledningen till att jag inte bloggade direkt. Hur som helst så undrar ni säkert om jag fick jobbet eller inte. Och jag ska maila henne efter sportlovet och berätta om jag fortfarande är intresserad, när jag kan jobba o.s.v :) Men nu blev inlägget väldigt långt, så nu är det dags att sluta. Pussar


Cajsa

svarar på kommentarer och funderar.. :P

Dolly

godnatt sötnos

soofie

sv: yees:), haft en bra kväll ?

sofia

jodåå;)

emelie

haft en bra lördag? :)

soofie

sv: härligt :) helt ok

Linda

hehe den var igår :)

gå ner tills du ser hårfägerna :)

E M A . W O R L D

yepyep :D

E M A . W O R L D

dårå :)

E M A . W O R L D

men hms skit uggs är as fula :p

E M A . W O R L D

jaaaa!!! och dinskos, har du itne sett dom ?!?!?! haha:D

E M A . W O R L D

dinsko har typ sidenband bak på skon as fult :D

E M A . W O R L D

http://whatabeautifulworld.blogg.se/images/2010/dscn3465_105949946.jpg



så ser mina uggs ut :D<3

E M A . W O R L D

tycker bara de är snyggt med uggs om man har små fötter xD

ELLA GRÖN

tack så mycket! jaha, dom är supersköna ju:D

t h a i p i n n e n ♥

sv; aah ajg med :D

michaila

Gillar bilden på fjärilen :D

linda

hehe godnatt sötnos!

MissCM

sv: okej :) haft en bra helg än så länge? :)

sandra

jättefina bilder.

Anonym

vaknade nyss typ :)<3

Sandra

tack! Allt bra?

Kram

soofie

sv: yes :)

elina

kej..iinge rolig det inte :) men då är vi två om att va förkylda :D

Anna €

tack :)

amandaisenberg,

sv: jarå :D

sofia

godmorgon, önskar dig en bra söndag:)

emelie

jo min lördag var kanon :D allt bra idag?:D

marcus

Sv, Jag mår toppen =) vad gör du?

Cajsa

jag har mycket i tankarna just nu på skolan, projektarbetet och lite annat...

ELLA GRÖN

du har fått en award av mig, så gå in på min blogg och läs hur du ska göra:)

moa

Idag ska jag vara duktig och plugga, städa hela mitt rum och ränsa garderoben! Jobbigt men nödvändigt :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Så lite så :D



Vad gör du? :)

simone

vilka sööta foton :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: