by amanda

| Vardag
Hej sötnosar. Har haft fullt upp hela dagen så inte kunnat blogga. Nu har vi precis kommit hem, drog hem tidigare för att det var så kallt ute. Är även jätte trött så orkar inte svara på era komentarer, jag gör det imorgon istället .. Hur som helst är jag hemma hos Filippa och ska strax äta. Idag efter skolan drog jag, Filippa, Muffe och Leo till Björkhagens skola för att möta Natou. När hon kommit åkte vi till Kärrtorp. Stog där en stund och pratade med några innan vi drog vidare till en gård där vi satte oss och pratade. Efter det åkte vi tjejer hem till Filippa, gjorde pasta sallad och fixade oss lite. Sen åkte vi till Kärrtorp, var med Issa en stund innan vi drog och träffade Yosra och hennes syster Olfa. Hon hjälpte oss med en grej och sen drog jag, Filippa och Natou hem till Lippa. Hämtade Natous väska och sen hem till mig. Chillade utanför mig på min varandra, pratade med levande ljus och så. Resten av kvällen orkar jag inte skriva om, men några bilder kommer nog imorgon. Pussar amanda <3

arkiv bild
ronja

söt bild :)

Anna med A

vad gör du? :)

Erika

Allt bra idag? :)



sv: Eller hur :D

cindy

aha nice ju :)

matilda

- njae.. jag har så många favoriter, HAHA! vem är din favorit? :D

Lanah

Sv: Haha, kul. Jag bara slappade :)

L I K E S O F I E [foto]

Sv; så lite så :)

Josse

tack så mycket!!

nathalie nyren

tack :) fin bild

sofia

tack tack:D

w :)

jaha härligthärligt:)

gjort idag?

FlizanLizan

sv: nej, men kmr inte att visa många bilder eller :P

E M A . W O R L D

tack.p allt brA?

MissCM

sv: hehe ja.. :) allt bra denna helg?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: