by amanda

| Vardag
Jag har precis kollat på idol, älskar det programet :D Förutom när favoriter gör dåligt ifrån sig och åker ut -,- Har i allafall pluggat lite matte och snackat med Ellen i stort sett hela kvällen. Tack för att du förstår mig, och för att jag kan prata med dig ! Hur som helst mina kära läsare så kommer jag dra från skolan tidigare imorgon, för halv 5 går våran båt från Nynäshamn. Och gissa vart jag ska ? G O T L A N D ! Gosh, älskar den ön :D Båda mina kameror är fulladdade och laddarna är såklart med. Jag ska ta massor av bilder som jag kan bjuda på när jag kommer hem. Tänkte bara berätta att jag lämnar datorn för att kunna njuta av Gotland så mycket som möjligt. Ellen kommer slänga in några inlägg åt mig. Kommer hem sent på söndag kväll, så vi hörs då om jag hinner eller på måndagen. Slänger självklart in en snabbt inlägg imorgon också om jag åker hem innan vi drar. Men nu ska jag snart göra mig i ordning för att sova. Så godnatt på er, och ha en underbar helg ! Pussar <3
L I K E S O F I E [foto]

SV; hihi tack :D

soofie

sv: festa och ta de lungt :), du själv?

Caroline

Härligt jo det är bara bra :)!

Maria Kaplan - KLICK!

Sjukt fin blogg du har! :D

H A N N A ★

händer de nå mer ikväll då? :D

Jessica

Låter kul =)

Viktoria - The one and only!

jag har ingen favorit :p detta var första avsnittet från årets omgång så har inte hunnit få någon än :p vem är din favorit? :)

Mirelle

Tackar och Bockar :D

hur mår du ?

Dolly

fin kofta/tröja du har på dig

soofie

sv: åh vad kul :D

Josephine

Fin blogg :)

har föresten frågestund i bloggen, skulle vara kul om du fråga nått :)

jenniifer - photography

sv. åh tack så jätte mycket! :):)

L I K E S O F I E [foto]

Sv; Den är superskön :D

sofia

hehe, ditt hår blev snyggt;)

mathilda

sv: okej! :)

det är bra med mig, vad gör du imorgon? :D

toves träningsblogg

Jag sitter och äter mitt kvällsmål efter 2timmars dansande så är lite upp i varv.. haft en bra dag annars?

felicia

sv: nu är dagens blogg avgjord!

Ta en titt i bloggen och se om det var just du som vann :)

sandra

söt!

My

Vad bra! :)

Kalaspuffar med mig, tackar som frågar!

Göres idag då?

Anna med A

vet inte :) din?

clara

Fortfarande pojke.

Jag med!<3

sofia

SV; Det hoppas jag med. :D

Therese

Allt bra?:)

sandra

sv: jaa :)

hoppas du får det roligt på gotland:D

ange

Haha, inte jag heller. <3

emelie larsson

fin bild

kramkram

Anonym

Sv ikväll ska jag nog se på en film :D hur mår du idah?

L I N D A - PERSONLIG FOTO BLOGG

Vart har du köpt din kofta? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: