by amanda

| Vardag
Godmorgon sötnosar. Idag har vi sovmorgon och börjar klockan 9. Vi har bara 3 lektioner idag, fast alla är 90 min långa. Och 2 av lektionerna är syslöjd -.- Haha, slutar 14.05 tror jag? Då ska jag i allafall träffa My älskling. Det var länge sen och vi har mycket att prata om. Nästan så jag kommer bli hes :D Haha, men kameran är fulladdad så vi tar så mycket bilder vi kan om jag inte glömmer (a) Hörs senare, pussar amanda <3

jag, my och paulina friman i somras :) <3
Anna

Okej, vad mysigt! Vem är din favorit? :)

liindblaads

Vad tycker du helt ärligt om bloggar som drivs av killar ? bra eller dåligt ?



//liindblaads

Anna med A

tack :)

sandra

så lite så!

Anonym

tack :)

My

Vad bra :)

Jo, det ä riktigt bra med mig!

mathilda

Fin blogg! :)

Allt bra med dig? :D

sv; ja verkligen! jag med haha :P



jag har en fototävling på min blogg och skulle bli jätteglad om du ville vara med! ett stoooooort pris ;)här är länken till inlägget http://kimiees.blogg.se/2010/september/en-sandara-tavling.html

LORISSA LOVEBOMB

Låter mysigt.



Vad tycker du om hösten? :)

Anonym

Okej :D vad gör du?

Viktoria - The one and only!

jaa :D hoppas du får en bra dag idag :)

Dolly

aha :)

sofia

SV; Härligt! Jo jag mår bra, har dock lite ont i halsen.

felicia

hejhej!

allt bra ?

var gärna med och tävla om att bli dagens blogg i min blogg :)

jojjo

vilken härlig bild! :D

sofia

ont i halsen,förkyld och lite feber:/<3

toves träningsblogg

det är magdans :)

H A N N A ★

hihi okej :) jag hade den gröna innan, men nu blev de rosa ,D

Josse

:D

L I K E S O F I E [foto]

Sv; okej kul? :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. tack! (:

fixat på ps :)

WILLOW

Gratis presentkort inom en timme? På http://www.supergratis.se/?r=55057 samlar du hur lätt som helst ihop presentkort genom att bara besöka sidor och delta i några tävlingar. Eller vill du hellre inte värva 20 ynka medlemmar? Med hjälp av din blogg är det gjort i ett nafs!

Just nu finns dessutom flera uppdrag som är värda så mycket poäng att du kan få ett presentkort genom att bara registrera dig på en enda sida! Passa på du med att få lite gratis shopping!

soofie

sv: taack så mkt :D, allt bra?:)

Anonym

Svar: Ja :D

m'

Nu kom man precis hem från skolan, vad gör du då?:)

/matilda

sandra

sv: ja det tycker jag :) haha okej vad skumt men jag kan ju bara döma efter bilder eftersom jag inte känner dig irl :P

N

samma här :)

sofia

inga problem:)

C E C I L I A ♥

Sötis, skriv gärna något i min första frågestund som är uppe på bloggen nu :)♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: