by amanda

| Vardag
Hej sötnosar :) Jag kom precis hemma och sitter just nu och dunkar musik. Egentligen var det meningen att jag skulle dra hem efter skolan för att plugga. Men påvägen hem träffade jag Svante, Joel, Wille, Tage och Viktor. Så jag stog och pratade med dom en stund och bestämde mig sen för att följa med till globen. Så vi drog till globen, lämnade tillbaks Viktors hörlurar och köpte hårfärg till mig. Efter det åkte vi tillbaks till Kärrtorp, Joel drog hem och vi andra gick till Wille. Där träffade vi även Emil och Leo som satt och spelade med Willes brorsa. Vi kollade lite på film och drog sen ut. Gick runt och så, efter ett tag drog Svante hem. Vi andra satt i centrum, träffade Filippa och följde med henne när hon skulle träffa Muffe och Matte. Vi stog i centrum en stund och sen drog jag och Viktor hem. Vi tog sällskap och cyklade på hans cykel så det gick snabbt. Snart kommer pappa och hämtar mig, så ska vi åka till Waxholm och hämta bilen och sen åka till mamma en snabbis för att hämta lite saker. När jag kommer hem får ni bilder, pussar

bild från förra sommaren'
sandra

inte illa ;)

Fanny

Svar: Varsågod :)

m'

samma:D awwh tack<3

soofie

sv: ja :D, allt bra ?

L I K E S O F I E [foto]

Sv; Yes! ^^

Amanda

jätte fin blogg!

skulle du vilja följa min blogg så följer jag din? :)

Erika

sv: Nice :)

liindblaads

tack för du e med och tävlar :) utser en vinnare ikv :)



Dolly

puss baby

LORISSA LOVEBOMB

helt okej tack :D

Mirelle Youssef

Vsg sötiiss :D<3

ELLA GRÖN

okej, vad ser du på då? eller... vad såg du på?;)

jag sitter och gör inte så jätte mycket, funderar på min bild-läxa och svarar på kommentarer bara:)

Alicia

Hej, hur har din dag varit?



nyfiken pa hur det ar att bo i usa och ga i high school? las isf min blogg om mitt liv i high school och usa:)

My

Jo, det ä fint det ;) Görs?

sandra

sv: skönt och höra:)

det är helt okej med mig!

Viktoria - The one and only!

japp jag gör det i morgon :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: