by amanda

| Vardag

Det blev tyvärr aldrig något mer inlägg igår för jag gick faktiskt och la mig. Somnade inte fören någon gång runt 2, men var för trött för att sitta uppe. Så la mig i sängen och läste redan innan 12. Jag vaknade såklart tidigt men låg kvar en stund men gick sen upp när Filippa ringde någon gång runt 11. Hoppade in i duschen, packat och så. Nu sitter jag bara framför datorn och lyssnar på musik. Jag vet inte när vi ska åka, men jag ska försöka hinna med ett inlägg till. Hörs senare, pussar amanda <3

bild på mig & filippa från igår :D

Jessica

Jo det är bra med mig =) haft en bra vecka?

SEXBLOGG NÄSTA?

ha en bra dag!

Netty♥

sv' ja absolut :D

Cajsa

förlåt för det dåliga svarandet igen! Denna vecka har varit GALEN! Som alla andra i och för sig! Men försöker att planera så att jag hinner med ett inlägg om dagen minns från och med nu! :)



sv. jo det är okej med mig...haft en intensiv vecka som sagt.. :P

Netty♥

sv' ska mest sitta hemma hos min pojkvän och sen ska jag hem och plugga. själv? :)

Jessica

- Yes! Jo det är bra tack. Vad ska du göra idag då?

Netty♥

sv' okej så roligt :D

soofie

sv: ah :)

Erica

Fin blogg :)

Cajsa

hehe, ja vi var ju döda..xD

Dolly

tack sweety

Rebeckham

kikar in :)

Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)<3

Netty♥

sv' kan tänka mig de :D

H A N N A ★

hihiih, gör du nu då? :D

L I K E S O F I E [foto]

Sv; hihi aw tack :D

ELLA GRÖN

okej, jag lyssnar på musik och väntar på att bli hämtad;)



hahaokej, tack så mycket!:D

Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

Tack så mkt för din åsikt :)

sandra

:) :)

ronja

fin bild :)

kimiya

Allt bra ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: