by amanda

| Vardag
Hello :) Idag som jag redan skrivit så slutade vi ganska tidigt men jag och Filippa stannade kvar en stund. När vi sen dragit så åkte vi till Gullmarsplan. Köpte chailatte på Espresso house och mötte sen Matte och Emil. Vi 4 åkte hem till Filippa och kollade på Alvin och gänget 2. Har sett den förut och den är faktiskt ganska bra ;) När den var slut gick jag hem, åt middag och sen åkte jag och mamma in till Söder. Där hjälpte jag henne med en sak så nu har jag tjänat 100 kr, härligt ! Nu ska vi äta glass, dricka te och mysa. Så vi hörs om en stund igen, pussar amanda <3
Fanny

Svar: Okej, det kommer jag nog också göra ;P

sandra

hihi jo :)

moa

Vad tycker du om sakerna jag har köpt med min syrra idag? :)<3

soofie

haft en bra torsdag ?:)

Anna €

yes :( vad gör du?

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. härligt :D<3

Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

Ställ gärna frågor i min frågestund! (a)

D A N I E L A ♥

- jadå:)

elinochamanda

sv: tack så jätte mycket du :D

Allt bra annars ? :)

lucke

Hejsan, vad gör dudå :)

Dolly

tack baby

soofie

sv: =), haft en bra torsdag ?

Linda

hej :) <3

svara gärna på dagens fråga :)

Sandra

Jag är ledig så jag ska städa,tvätta och vara hundvakt

sov gott

kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: