by amanda

| Vardag
Tjohooooooooooooooo :)
Idag har det varit en riktigt nice skoldag, hade håltimme på flera lektioner och slutade ganska tidigt. Drog till Skärmarbrink och mötte Ida och sen drog vi hem till mig. Gjorde pannkakor och satte sen på en film. Jag skriver om den filmen sen. Jag vet inte vad vi ska göra nu, Ida ska hem runt halv 7 och då ska jag in till Söder för att hjälpa mamma med en sak så jag tjänar 100 kr :D Jag bloggar senare, pussar amanda <3
clara

Åh tack så jättemycket<3

Lina

Frågestund på bloggen nu. Kika in och ställ en fråga vettja!? :D Kraam

Erika

Edward & Robert blir det för min del :P Vem gillar du mest? :)

T H E R E S E

sv: ahaa okej :D



okej, jag ska snart äta :)

Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)<3

sofia

heheh samma:D

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. vart i skolan du då? :D

F

japp, fin tröja :)

N

aw tack sötnos :)<3

L I K E S O F I E [foto]

Sv; yes! :D

Dolly

tack gumman

LINNEA

tack för att du hjälpte mig att vinna veckansblogg! DIN röst var kanske den som avgjorde, tack igen och nu är du länkad<3



puss!

LINNEA

den kom upp va?!

H A N N A ★

haha, yes :) händer imorn då? kraaaaam

icethorslund'

hey fin blogg du har :)!!

t h a i p i n n e n ♥

så söt :D

Kimiya

älskar håltimmmmmme :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: