by amanda

| Vardag

Jag har kollat på ett Idol avsnitt från i fredags som jag missade, läst lite, lyssnat på musik och kollat bloggar denna kväll. Precis som de flesta kvällar. Nu ska jag hur som helst leta fram kläder till imorgon och sen göra mig i ordning för att gå och lägga mig. Börjar 8 imorgon och slutar 4 så det blir en låååång dag ! Efter skolan ska jag hem och ta det lugnt, plugga lite. Men ska förbi biblioteket också för att leta efter en bok som en tjej tipsat mig om. Men vi hörs senare. Puss&Kram amanda <3

vacker bild på mig&hanna från idag :D

N

ja det är inte roligt :/

Dolly

heheh

Anna med A

film :)

hannah

sv: Precis ;))



härligt! jo det är toppen! :D

Jessica

Ja "/ Tack, det ska jag göra :D Tack så mycket :)

g e r a l d i n a

fin blogg! :)

Cajsa

det funkar väl...gjort en måndag som denna då? (vet att jag borde läsa inlägget men ligger efter på 70 kommentarer och vill verkligen veta för att komma ikapp dina inlägg igen!).

LORISSALOVEBOMB

sv: Okej :) jag svarar mer ordentligt imorgon, måste krypa till sängs nu...



Spana gärna efter min utlottning imorgon också :)

ELLA GRÖN

vad ska du göra idag då?:)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: vad tråkigt :/

L I K E S O F I E [foto]

Sv; Tack! :)

allt bra?

H A N N A ★

åååh, nu blev jag sugen på pannkakor :O :D

IZZI



Sugen på lite gratis shopping? http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 är den absolut lättaste sidan att få gratis presentkort! Det räcker med att värva 4 vänner för att få 300 kr i presentkort på valfri butik! För 500 kr räcker 7 värvningar. Jag har själv fått ihop 500 kr på bara några dagar!!

Bli medlem du med, du får 25 gratispoäng om du anger mig som värvare!

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

Nu har jag presenterat vinnaren i veckans blogg! Kika in för att se om det blev du! :D

kram!

Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Åh, va gott det ser ut med pannkakor! :)

FlizanLizan

sv: Tack så mkt :D

O L I V I A T H E B E S T

man googlar det haha :)

ah säkert ;o

Anna med A

ja (:

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

sv: jodå!



jag vet dom är inte så fina, men dom är så grymt mysiga! :D det är därför jag gillar dom ;p

Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)<3

clara

Åh tack så myclet söta du!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: